Steve Jobs: Konfigurace vnitřního já

kategorie: Komiksy V češtině, Novinky
179 Kč
(sleva 10.00%)
199 Kč


VYPRODÁNO

Autor Caleb Melby
Kresba JESS3
Obálka JESS3
Překlad Ondřej Doseděl
Vydavatel Computer Press
EAN 9788025138212
Formát 17,7 x 25,3 cm, brožovaná
Počet stran 80
Rok a pořadí vydání 2012 (první)
Naučte se svět vidět JINAK.

Spoluzakladatel společnosti Apple, Steve Jobs (1955-2011), měl neuvěřitelný vliv na tolik lidí, že se kolem jeho života objevila řada mýtů. Za velkou částí jeho úspěchu stojí spolupráce s designéry, inženýry a mysliteli. Tato kniha vypráví příběh Jobsova vztahu s jedním z takových lidí. Jeho jméno je Kobun Chino Otogawa.

Kobun byl duchovním zen-buddhismu, jenž v 70. letech minulého století emigroval z Japonska do USA. Byl to inovátor neuznávající pravidla s vášní v umění a design. Kobun byl zapálený do buddhismu asi stejně tak jako Jobs do počítačového byznysu: byl odpadlíkem a nekonformní osobností. Netrvalo dlouho, aby se oba stali přáteli – tento vztah však neměl trvat dlouho.

Komiks vykresluje přátelství dvou silných osobností. V příběhu se prolíná současnost a minulost, a to od 70. let minulého století až po rok 2011. Hlavní zájem se však soustředí na Jobsův odchod z Applu v roce 1985, kdy začal intenzivně studovat s Kobunem. Tato doba měla zásadní význam na vše, co se později v Applu událo v oblasti jejich produktového designu a obchodní strategie.

Kniha odhaluje, jak studiem východního náboženství Jobs zdokonalil své estetické myšlení, a jak si z něj nakonec vzal jen to, co opravdu potřeboval.

Caleb Melby je přispěvatelem magazínu Forbes a novin Chicago Tribune a Times.

Forbes. Od svého založení v roce 1917 Forbes poskytuje podrobné informace a analýzy podporující úspěch podnikatelů. Publikace Forbesu si přečetlo již přes 6 milionů čtenářů a jeho web Forbes.com přitahuje publikum čítající 21 milionů lidí měsíčně. Forbes vydává také magazín Forbes Life a svá vydání licencuje do více než 18 zemí po celém světě.

JESS3 je cenami ověnčenou kreativní agenturou specializující se na vizualizaci dat. Mimo spolupráce s Forbesem se agentura věnuje tvorbě příběhů pro přední světové značky, mezi něž patří Google, Nike, Intel, MTV, Twitter, Samsung, Facebook a NASA.