ARKHAM > Jana Rečková - Misteri
Misteri
kategorie: Novinky, Knihy - fantastika Science fiction
323 Kč
(sleva 10.00%)
(sleva 10.00%)
359 Kč
Autor | Jana Rečková | |
---|---|---|
Obálka | Žaneta Kortusová | |
Série | Edice Pevnost 109 | |
Vydavatel | Epocha | |
EAN | 9788075571199 | |
Formát | 11,5 x 18 cm, brožovaná | |
Počet stran | 520 | |
Rok a pořadí vydání | 2018 (první) |
Město je svět. Nebo aspoň vše, co z něj jeho obyvatelé znají. Vědí, že mimo domy a bezpečí se pohybují divné, pokřivené bytosti. Vědí, jak se udržet v bezpečí. Ovšem jsou i lidé, kteří vyrážejí na výpravy, zabezpečují informace i všemožné výhody. Říká se jim valkeři a jsou jiní. Jenže i oni pouze přežívají. A někdy dost krátce. Ale ve stínech se kromě nich pohybují i tajemní misteri – ti, kteří chtějí dát vše opět do pořádku. Odstranit mutace, vyléčit zemi i duši města. Několik odvážných se rozhodne následovat jejich příkladu, a tak začíná cesta za odhalením všech tajemství Města.
Napínavý román nekorunované královny české fantastiky je plný záhad, ale nakonec i odpovědí. Je to příběh o mutacích, klonech, umělých inteligencích i bozích. Ale především je to příběh o lidech a jejich srdcích, která se nikdy nevzdají svých snů ani pravých citů.
---
Jana Rečková (1956 – 2018)
Jedna z nejvýraznějších autorek domácí fantastiky, ale také zkušená neuroložka působící ve fakultní nemocnici na Bulovce. Psala fantasy, sci‑fi, horory či thrillery, žánry s oblibou kombinovala a nenechávala se spoutávat konvencemi. Střídala i styly příběhů – poetiku s břitkým humorem a sarkasmem, přímočaré vyprávění, náznaky mezi řádky… Vždy však svým jménem podepisovala čtivé knihy s propracovanou zápletkou a řadou překvapení.
Z autorčiných děl zmiňme sci‑fi trilogii Údolí Žalozpěvu (2008–2009), lékařský thriller 24 a 1⁄2 hodiny denně (2004) či originální fantasy Kniha prokletých (2003). Rečková byla rovněž autorkou Nakladatelství Epocha, v jejíž oblíbené Edici Pevnost vydala dvoudílné romány Pohřbeni na Soldafaru (2008), Věčný čas zubů (2010), sbírku sci‑fi povídek Pachatelé zvláštních činů (2009), sci‑fi thriller Virtuální vrazi (2015), mysteriózní fantasy Jáma a dům (2017) a nyní i Misteri (2018). Výběr autorčiných nejlepších povídek Protože se stmívá (2017) vyšel v reprezentativní vázané podobě.
Jana Rečková třikrát získala titul Lady fantasy, vyhrála však i Mloka či cenu Ikaros. Opakovaně byla nominována také na Cenu Akademie science fiction, fantasy a hororu. Kromě vlastní tvorby se věnovala rovněž překladům. I v nich potvrdila schopnost proniknout k duchu rozdílných děl a plně využít svůj neotřelý dar pro jazyk.
Napínavý román nekorunované královny české fantastiky je plný záhad, ale nakonec i odpovědí. Je to příběh o mutacích, klonech, umělých inteligencích i bozích. Ale především je to příběh o lidech a jejich srdcích, která se nikdy nevzdají svých snů ani pravých citů.
---
Jana Rečková (1956 – 2018)
Jedna z nejvýraznějších autorek domácí fantastiky, ale také zkušená neuroložka působící ve fakultní nemocnici na Bulovce. Psala fantasy, sci‑fi, horory či thrillery, žánry s oblibou kombinovala a nenechávala se spoutávat konvencemi. Střídala i styly příběhů – poetiku s břitkým humorem a sarkasmem, přímočaré vyprávění, náznaky mezi řádky… Vždy však svým jménem podepisovala čtivé knihy s propracovanou zápletkou a řadou překvapení.
Z autorčiných děl zmiňme sci‑fi trilogii Údolí Žalozpěvu (2008–2009), lékařský thriller 24 a 1⁄2 hodiny denně (2004) či originální fantasy Kniha prokletých (2003). Rečková byla rovněž autorkou Nakladatelství Epocha, v jejíž oblíbené Edici Pevnost vydala dvoudílné romány Pohřbeni na Soldafaru (2008), Věčný čas zubů (2010), sbírku sci‑fi povídek Pachatelé zvláštních činů (2009), sci‑fi thriller Virtuální vrazi (2015), mysteriózní fantasy Jáma a dům (2017) a nyní i Misteri (2018). Výběr autorčiných nejlepších povídek Protože se stmívá (2017) vyšel v reprezentativní vázané podobě.
Jana Rečková třikrát získala titul Lady fantasy, vyhrála však i Mloka či cenu Ikaros. Opakovaně byla nominována také na Cenu Akademie science fiction, fantasy a hororu. Kromě vlastní tvorby se věnovala rovněž překladům. I v nich potvrdila schopnost proniknout k duchu rozdílných děl a plně využít svůj neotřelý dar pro jazyk.